Nederlandse Montessori vereniging (NMV)

Om ook daadwerkelijk van Montessorischool in opleiding naar een échte Montessorischool te kunnen gaan, hebben wij aanvraag gedaan voor een audit van de Nederlandse Montessorivereniging. Ook volgen alle betrokken medewerkers een opleiding of hebben wij deze al gevolgd.

Wij zijn nauw verbonden met AVE.ik. Deze organisatie helpt ons bij het waarborgen van de juiste kwaliteit.

Naar de Nederlandse Montessori Vereniging en AVE.ik, vragen wij ook ouders kritisch te blijven kijken naar ons onderwijs. Wij vinden namelijk, dat wanneer je verwacht van kinderen dat zij zich leerbaar en open opstellen, wij dat zelf ook moeten doen. Alleen SAMEN leer je en ontwikkel je!

Voor meer informatie omtrent De Nederlandse Montessorivereniging, kunt u de website raadplegen.

www.montessori.nl