Sinterklaas

Ouderraad

De Driekleur Avonturier heeft een enthousiaste Ouderraad. De Ouderraad ondersteunt het team bij diverse activiteiten en evenementen en/of helpt bij de organisatie hiervan. Het betreft hier onder andere het sinterklaasfeest, de kerstviering, de koningsspelen, schoolfotograaf, het zomerfeest en de ijscoman op de laatste schooldag.

Het geld dat nodig is voor deze activiteiten komt uit de ouderbijdrage. Deze is vrijwillig, maar u zult begrijpen dat de ouderraad zonder deze inkomsten weinig kan organiseren voor de kinderen. U krijgt jaarlijks een verzoek van onze ouderraad om de ouderbijdrage aan hen over te maken.

Mailadres ouderraad: 3kleuravonturier@gmail.com

De ouderraad is samengesteld uit ouders vanuit verschillende groepen. Ieder schooljaar wijzigt de samenstelling van de Ouderraad.

De ouderraad bestaat momenteel uit:

naam functie ouder van leerling:

Jeffrey Spraakman Voorzitter Billy groep 7, Bobbi groep 5
Laila el Haddachi Penningmeester Ali groep 8, Maysa groep 4