Kennismaken

Als u op zoek bent naar een school voor uw kind(eren) dan is het krijgen van goede informatie belangrijk. Wij hechten aan een open, eerlijk en goed contact met ouders/verzorgers. Wij nodigen u dan ook van harte uit om contact op te nemen met ons om kennis te maken met OBS De Driekleur.

De directeur ontvangt u graag voor een vrijblijvende rondleiding en het beantwoorden van uw vragen. Wij doen dit het liefst onder schooltijd, zodat u de sfeer echt kunt proeven. Via onderstaand formulier kunt u online een kennismakingsgesprek aanvragen. Na ontvangst van het formulier zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Natuurlijk kunt u ook telefonisch een afspraak maken. Belt u hiervoor naar 0174-526060. Vraag naar de directeur, Petra van der Meer.

Invoer:

Opmerking/vraag