Kennismaken

Als u op zoek bent naar een school voor uw kind(eren) dan is het krijgen van goede informatie belangrijk.
Wij hechten aan een open, eerlijk en goed contact met ouders/verzorgers. Wij nodigen u dan ook van harte uit om contact op te nemen met ons, om kennis te maken met dé daltonschool in's-Gravenzande.

U ontvangt dan een uitgebreid informatiepakket met daarin o.a. onze schoolgids, locatiegids, een bevestiging van de afspraak.

Wij ontvangen u graag voor een vrijblijvende rondleiding en het beantwoorden van uw vragen. Wij doen dit het liefst onder schooltijd, zodat u de Dalton sfeer echt kunt proeven.

Via onderstaand bericht kunt u online een kennismakingsgesprek aanvragen. Na ontvangst van het formulier zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Natuurlijk kunt u ook telefonisch een afspraak maken. Belt u hiervoor naar 0174-414023 en vraagt u naar de directrice Ingrid Zuidgeest

Invoer:

Opmerking/vraag *